Rotary Barneveld - Voorthuizen

Van harte welkom bij Rotary Barneveld - Voorthuizen

Rotary Barneveld is een lokaal betrokken serviceclub met 35 leden, die als doelstelling heeft om dienstbaar te zijn aan de samenleving. Dat doen we met name in onze prachtige gemeente Barneveld, en soms daarbuiten. Met onze kennis en ervaring zetten we lokale projecten op en we ondersteunen projecten financieel. Je kent vast het jaarlijkse evenement ‘Rotary Dorpsgolf’, dat wordt georganiseerd door Rotary Barneveld - Voorthuizen. Met de opbrengst van dit evenement worden lokale goede doelen financieel ondersteund. Ook steken de leden regelmatig de handen uit de mouwen, bijvoorbeeld bij het Kinderhospice, de Toon Hermans Salon en De Klup.

Je voelt je direct thuis bij onze actieve Rotaryclub

De Rotary bestaat uit mannen en vrouwen, met uiteenlopende leeftijden en achtergronden: dertigers tot zestigers, ondernemers en mensen in loondienst. Dus, ben je actief en werkzaam in de maatschappij? Kom eens kennismaken! Je ontmoet een gezellige club Barnevelders, die om de week op woensdag tussen 18.00 en 20.00 uur in restaurant Het Schaap bij elkaar komen om een hapje te eten, ervaringen uit te wisselen, inspiratie van goede gastsprekers op te doen en activiteiten voor te bereiden. Daarnaast organiseert Rotary Barneveld - Voorthuizen regelmatig een bedrijfsbezoek, een borrel of zijn we bij één van de leden thuis. Samenwerking en kennis uitwisselen in een sfeervolle omgeving zorgt ervoor dat de club groeit en bloeit en mooie resultaten weet te behalen. Vriendschap is belangrijk; we zijn, behalve beroepsmatig, ook persoonlijk oprecht in elkaar geïnteresseerd. Met elkaar vieren we successen én er is natuurlijk ruimte om verdriet te delen.

Kom eens langs

Wil je meewerken aan een mooier Barneveld? Wil je inspiratie opdoen door een bedrijfsbezoek of interessante sprekers te horen? En investeer je ook graag in een netwerk? Kom eens kennismaken en laat je verrassen.

Rotary Barneveld - Voorthuizen is onderdeel van de wereldwijde Rotaryclub

Rotary is een wereldwijde organisatie en heeft zeven focusgebieden. In Barneveld vertalen we dit naar lokale doelen. Zo maken we lokaal impact.

Preventie en behandeling van ziekten, gezondheid van moeder en kind, water en hygiëne, vrede en conflictbeheersing, economische en sociale ontwikkeling, milieu, basisonderwijs en alfabetisering

Bekijk onze film