EUROPA en DUURZAAMHEID

Europe

Goede doelen bereik je het beste samen. Daarom is de Europese top 2024 in Bonn ook een knooppunt waar we Europa-brede synergieën willen creëren – in overeenstemming met ons Rotary-actieplan en onze strategische prioriteiten.

Duurzaamheid

Niet alleen sinds Rotary officieel haar zevende aandachtsgebied, milieubescherming, introduceerde, zijn onze clubs actief op het gebied van duurzaamheid. Op de Europese Top word je geprikkeld door de ideeën en initiatieven van Rotary en ontmoet je hun MOVERS  en SHAKERS.

“We kijken uit naar uw deelname aan de Rotary European Summit 2024 in Bonn“

Beste Rotary familie,
Waarom is Rotary zo sterk? Omdat ieder van jullie het sterk maakt, dag na dag. Maar het wereldwijde netwerk van Rotary is ook zo impactvol omdat we elkaar inspireren en van elkaar leren. Daarom nodig ik u van harte uit voor de Europese Top van 30 augustus tot 1 september 2024 van dit jaar in Bonn.

De focus zal liggen op de thema's "Europa" en "Duurzaamheid" – en natuurlijk op Rotary zelf, aan wiens verdere ontwikkeling we blijven werken. We hebben geweldige sprekers met een brede achtergrond aan ons weten te binden om hun visie te geven op de huidige aspecten van onze belangrijkste onderwerpen.

Maar het hangt ook van jou af: sluit je aan bij Rotarians uit heel Europa en ontwikkel spannende ideeën in de 15 workshops op de tweede dag van de conferentie, waarin ontwikkelingen in de samenleving en Rotary worden besproken. En netwerk niet alleen in de seminars en workshops, maar ook in het Huis van de Vriendschap, tijdens de pauzes en tijdens het samen eten.

Deze drie dagen zullen het verschil maken en het Rotary-actieplan tot leven brengen.

Deze drie dagen zullen helpen om de wereld een beetje beter te maken, want we doen iets!

Doe met ons mee, wees erbij in Bonn! Ik kijk uit naar uw komst.

Vriendelijke groet,
Hans-Hermann Kasten