Hotel

De Rotary European Summit 2024 vindt plaats in het Maritim Hotel in Bonn. Met zijn centrale ligging, aantrekkelijke kamers, ontspanningsaanbiedingen en uitnodigende restaurants biedt het de ideale infrastructuur voor geweldige evenementen en vergaderingen. Om zoveel mogelijk leden van de Rotary-familie te laten deelnemen, hebben we zeer aantrekkelijke kamerprijzen bedongen. Maak van de gelegenheid gebruik en verzeker u van uw kamer en uw ticket.

Maritim Hotel

Ons conferentiehotel biedt optimale omstandigheden voor grote, motiverende en bemoedigende presentaties in het plenum en voor interactieve breakout-sessies.

Bij het Maritim is alles op loopafstand en bovendien maakt de centrale ligging van het hotel het een ideaal startpunt voor ontdekkingstochten door de voormalige Duitse hoofdstad.

▬ BOEK JE HOTEL ▬

House of Friendship

Net als bij de Rotary International Convention zal er op de Europese top een aantrekkelijk "House of Friendship" zijn, evenals de "Rotary Showcase" met activiteiten en ook onze partners - een perfecte gelegenheid voor dialoog en inspiratie.

Dit is de plek waar ideeën worden uitgewisseld.

Als u geïnteresseerd bent in een stand in het "House of Friendship", neem dan gerust contact met ons op.