ROTARY ENERGIE(K)

AANMELDEN...

GRONINGEN - the energy gateway of Europe

De DISCON is hét Rotaryfeest voor alle Rotary- en Rotaractleden in ons district. Deze conferentie belooft een inspirerende en informatieve dag te worden, waarbij we de ontwikkelingen in onze regio op het gebied van energie met jullie zullen verkennen. De DISCON start over:

dagen

uren

minuten

seconden

We gaan u verrassen over de rijkdom en het ontwikkelingsniveau van onze regio. We gaan u ook laten zien dat onze regio al sinds enkele eeuwen DE energieleverancier van Nederland en zelfs Europa is. Veen, turf, gas, stroom, waterstof. Vroeger, nu en in de toekomst zal de provincie Groningen de stekker en het stopcontact van Nederland en Europa zijn en wij gaan u vertellen hoe dat zit.

Uiteraard is er alle tijd voor ontmoeting en ontspanning. De kosten van deelname zijn € 15,-- per persoon. Uw koffie, thee, lunch, en enkele consumpties zijn inbegrepen. Ook uw bezoek aan het museum en de andere activiteiten zijn bij dit bedrag inbegrepen. De opbrengst van de deelnamegelden zal worden besteed aan een project van het Veenkoloniaal Museum. Aan het eind van de dag zal bekend worden welke bijdrage waaraan zal worden gedoneerd.

Rotaryclub Pekela nodigt u van harte uit. Vul het aanmeldformulier in, kom ook en neem uw partner of een introducé mee!

Graag tot ziens op 25 mei in Veendam!

• 10.15: Ontvangst in Theater vanBeresteyn.

11.00: Opening: Marijke Inklaar, Gouverneur D1590
                en Hans Klopstra, voorzitter Rotaryclub Pekela.

11.15: "De veenkoloniën als hofleverancier van energie (en meer)"
                Willem Foorthuis, lector “duurzaam coöperatief ondernemen”
                bij de Hanzehogeschool

12.15: Lunch