Rotary Eindhoven-Zuid

Hartelijk welkom !

Onze Club

Opgericht 18 juli 1990

Rotaryclub Eindhoven-Zuid is een zeer actieve en gezellige club die bestaat uit 37 maatschappelijk betrokken mannen en vrouwen uit verschillende leeftijd- en beroepsgroepen die elkaar veel energie geven. Onze Rotaryclub zet zich in voor diverse lokale en (inter)nationale maatschappelijke projecten.

ONZE JAARLIJKSE PROJECTEN

Met onze Midzomernachtwandeltocht, met een keuze tussen tochten van 5, 10, 15, 20 of 30 km, brengen de deelnemers en hun sponsors fondsen bijeen ten behoeve van kankerbestrijding. De meest recente tocht vond plaats op zaterdag 24 juni 2023. Het resultaat kunt u hier lezen!

Met onze Rotary boottocht halen wij sociaal geïsoleerde ouderen in de regio Eindhoven een dagje uit hun isolement in een gezamenlijke activiteit met Rotaryclubs in de regio Eindhoven.

Met onze Dommelhoefwandeling verzorgen wij voor bewoners van Woonzorgcentrum Dommelhoef in Eindhoven een heerlijk avondje uit en sluiten af met een gezellig gezamenlijk diner.

Met ons dak- en thuislozen diner laten wij dak- en thuislozen in de regio Eindhoven even hun dagelijkse beslommeringen vergeten in een samenwerking met Straatpastoraat Eindhoven.

Met ons Goede Doelen Golftoernooi werven wij fondsen om via onze ANBI stichting gerichte goede doelen te kunnen ondersteunen. Twee voorbeelden hiervan zijn Rotary Shelterbox en de wederopbouw van de Sister Marie-Laurence Primary School te Sint Maarten. Voor onze deelnemers en sponsoren verzorgen wij hiervoor een vermakelijk en sportief netwerk evenement op een bijzondere lokatie.

BIJEENKOMSTEN
Elke donderdag 18.00 - 20.00 uur
Wisselende locaties (tijdelijk)

CONTACT CLUBS
Rotaryclub Arendonk, District 1630, België
Rotaryclub Wuppertal-Haspel, District 1810, Duitsland

SPONSORCLUB VAN
Rotaryclub Bladel, Reusel-de Mierden en van
Rotaract Club Eindhoven

Een swingende avond voor een Goed Doel!

Vrijdag 5 april 2024 20:00 Club Bold Eindhoven

Stap in de tijdmachine voor een onvergetelijke avond in Eindhoven! Dit is niet zomaar een feestje; het is een nostalgische reis terug in de tijd, gecombineerd met een hartverwarmende missie. Eindhoven’s legendarische locatie, bekend om zijn rijke historie van feesten en onvergetelijke momenten, opent opnieuw haar deuren voor een revival dansfeest exclusief voor dertigplussers. Bereid je voor op een avond vol klassieke hits, tijdloze dansmoves en nostalgische herinneringen, allemaal terwijl je bijdraagt aan een nobel doel.

Door deel te nemen aan dit unieke retro feest, draag je niet alleen bij aan een avond vol plezier en herinneringen, maar steun je ook direct de lokale gemeenschap. Elke ticketverkoop, elke danspas, en elke lach draagt bij aan het creëren van betere kansen voor de jongeren in Eindhoven. Dus trek je dansschoenen aan, nodig je vrienden uit, en bereid je voor op een avond waar muziek, plezier en altruïsme hand in hand gaan.

Tickets te koop via www.ticketpoint.nl/back-to-stratumseind