Tracks

2023-2024

tttt

Zondag 10 september
   20:00 uur (zaal open om 19:30)
               locatie : Gulper Hoes

tickets online via:
www.heuvellandcinema.nl

Tracks
Gulpen
Heuvelland Cinema presenteert op zondagavond 10 september de kwaliteitsfilm “Tracks”  in de sfeerrijke omgeving van het gemeenschapshuis “Gulper Hoes” in de Rosstraat te Gulpen.

verhaal :

Tracks is gebaseerd op het gelijknamige boek van Robyn Davidson die halverwege de jaren zeventig van de vorige eeuw begint aan een tocht door de Australische woestijn, van Alice Springs naar de Indische Oceaan. Niet dat Robyn (Mia Wasikowska) zichzelf of anderen iets te bewijzen heeft, maar ze is de rituelen van het stadse leven en het negativisme van haar generatie, geslacht en klasse beu. Tevens intrigeert de zuiverheid van de woestijn haar en wordt ze geïnspireerd door haar vader die in zijn jeugd door Afrika trok.

Eindeloos lang een verschroeiende hitte trotseren is geen sinecure, zeker gezien haar wens de oversteek alleen te willen doen. Familie en vrienden hebben hun bedenkingen, maar de jonge dame houdt vast aan haar droom. Noodzakelijkerwijs bereidt ze zich in Alice Springs voor. Ze leert dromedarissen af te richten en schrijft het tijdschrift National Geographic aan om sponsorgeld te genereren. Dat krijgt ze, op voorwaarde dat fotograaf Rick Smolan (Adam Driver) haar op de gevoelige plaat mag vastleggen.

Tracks levert beeldig natuurschoon op. Het onmetelijke woestijnlandschap, dikwijls verzonken in prachtig ochtend- en avondrood, maakt oerverlangens los.

Locatie: Gulper Hoes

Het aanvangstijdstip van de films is 20.00 uur en er kan voorafgaand aan de film een consumptie worden genuttigd vanaf 19.30 uur. Verder is er de mogelijkheid in de pauze en/of na afloop van de film met elkaar na te praten onder het genot van een drankje.
RESERVEREN

De entreekaartjes voor deze film zijn verkrijgbaar via onderstaande link en via de website.

Het is ook mogelijk kaartjes te kopen aan de avondkassa, wel met het risico dat de filmzaal uitverkocht is.

Koop hier uw ticket voor "Tracks".
Vrienden lidmaatschap
Op de website of via onderstaande link kunt u een vriendenlidmaatschap sluiten. U kunt “Vriend van Heuvelland Cinema” worden voor 80 euro. Voor dat bedrag krijgt u 8 toegangskaarten die gedurende één jaar geldig blijven.
Dat betekent dus een korting van 20 euro, oftewel 2,50 euro korting per entreekaartje – vergeleken met de toegangsprijs in de losse verkoop. “De Vrienden”- entreekaarten zijn niet persoonsgebonden en zijn vrijelijk te gebruiken. De kaarten zijn eveneens overdraagbaar.

Koop hier uw vriendenticket
Goede Doelen

De toegangsprijs voor de films bedraagt € 12,50 en de opbrengst is in zijn geheel bestemd voor de lokale goede doelen welke door Rotary Club Gulpen-Vaals worden ondersteund.
Deze goede doelen zijn :

Stichting Wensulance
Buddies NL project
Hart- en vaatonderzoek MUMC
Techniek en organisatie van Heuvelland Cinema zijn in handen van Rotary Club Gulpen-Vaals.

Het betreft de 1ste film in de reeks kwaliteitsfilms van Heuvelland Cinema in het seizoen 2023/2024
Eerstkomende films in 2023/2024:

8 oktober           Call me by your name
12 November     Madras paralelas
14 januari           Delicious

Beste filmliefhebber,

M.i.v 25 mei 2018 hebben we te maken met de AVG privacy wetgeving.
In deze nieuwe wetgeving wordt u weer de baas over uw persoonlijke gegevens. Dus ook over u e-mailadres en over de e-mails die u ontvangt.

Indien u geen nieuwsbrieven van de Heuvelland cinema meer wenst te ontvangen kunt u zich uitschrijven onderaan deze nieuwsbrief.

Indien u zich niet uitschrijft geeft u ons automatisch toestemming om u in de toekomst onze nieuwsbrieven toe te sturen.

Uiteraard kunt u zich te allen tijde uitschrijven.