Onze club

Rotaryclub Haarlem KennemerLaat is een jonge Rotaryclub met leden tussen de 35 en 65 met een 50-50 verdeling tussen vrouwen en mannen. De KLaters komen tweemaal per maand bij elkaar in Café de Zwaan in Haarlem.

Vaste onderdelen van het programma zijn Lief & Leed en het bespreken van lopende serviceprojecten, Doe-dagen, of clubactiviteiten. Daarnaast staat vaak één van onze leden in de spotlights, bij de zgn. Who-is-Who, waarbij we een kijkje krijgen in het persoonlijke leven van diegene.

Ook verwelkomen we regelmatig sprekers die bijdragen aan het invullen van het jaarthema.

Het thema van 2023-2024 is IMPACT.

Het grootste evenement dat wij jaarlijks organiseren is inmiddels een begrip in de regio: De Haarlemse SantaRun. Een fun run die in het teken staat van kerst en waarvan de opbrengst wordt uitgekeerd aan jaarlijks nieuw te selecteren goede doelen. Deze doelen staan vooral in het teken van het verminderen van kinderarmoede in onze regio.