xx

Clubactiviteiten

Impressie van onze clubactiviteiten 2023-2024

Kort programma met interne of externe sprekers

Elke woensdagavond hebben onze leden de gelegenheid om elkaar te ontmoeten voor een gezamenlijke maaltijd gevolgd door een kort programma, ingevuld door interne of externe sprekers.

Klik op bovenstaande link voor een impressie van onze sprekers en hun onderwerpen in 2023/2024

Gehele clubjaar

Bedrijfsbezoek bij Wit Flowerbulbs in 't Veld

Van varkensfokker, groenteteler naar bloembollenteelt op deze locatie. Tijdens de rondleiding door de prachtige hallen van dit bedrijf (de kuubkisten zijn tot 17 hoog opgestapeld) krijgen we een mooie indruk van dit bedrijf en de dynamiek waarmee zij te maken hebben.

25 november 2023

Tuin logeerhuis Stichting Kanz in Heerhugowaard

Zo'n 5 leden van onze Rotary club hebben de tuin van het logeerhuis van Stichting Kanz opgeknapt

15-7-2023

Plastic soep vissen met Rotary, zon en zeekadetten

Wij hebben met het Zeekadetkorps Heerhugowaard en het zeekadetkorps Alkmaar en Den Helder een mooie bijdrage kunnen leveren aan het opschonen van onze prachtige oevers van het Alkmaardermeer.

20 mei 2023

Bezoek Andre Hoeve te Spierdijk

Een mooi moderne melkveehouderijbedrijf met zorgboerderij

12 april 2023

Clubactiviteiten in voorgaande jaren

Uiteraard hebben wij in voorgaande jaren ook niet stil gezeten. Wil je meer weten? Klik dan op bovenstaande link.