Rotary Sponsort

Rotaryclub Heerhugowaard-Langedijk sponsort Roos Visser (18) uit Heerhugowaard als deelnemer aan een student exchange programma.

Rotary Sponsort
Roos vertrekt binnenkort voor een jaar naar Argentinië, gaat daar naar de High School en zal ook gaan hockeyen bij een lokale hockeyclub.
Rotary beoogt met het exchange programma meer begrip tussen nationaliteiten en het bijdragen aan de ontwikkeling van de student.
Roos zal worden opgevangen door de lokale Rotaryclub en verblijft in gastgezinnen met meisjes van ongeveer gelijke leeftijd.
Vandaag heeft Roos, vergezeld door haar ouders, een mooie presentatie gegeven voor onze club.
Voorzitter Arnold Henselmans sprak het vertrouwen uit dat Roos een prachtige ervaring gaat opdien en een goede ambassadrice van NL zal zijn.