RYLA 2015, hoe nu verder?

Hoe nu verder?

Dat is de vraag die centraal staat tijdens RYLA 2015, een inspirerende bijeenkomst voor jonge professionals op 20 en 21 maart in Alkmaar.

Constateringen: Steeds meer organisaties lijken gevangen in de illusie van beheersing. Protocollen vervangen gezond verstand en eigen verantwoordelijkheid. Ondanks goede intenties lijkt er steeds minder aandacht te zijn voor de klant, de burger, de patit, de medewerker, het algemeen belang.

Actueel: De achterliggende problematiek en de discussie over de ethiek zijn actueler dan ooit. Ze lijken bovendien veel op de drijfveren die meer dan honderd jaar geleden tot het ontstaan en de grote vlucht van Rotary hebben geleid.

Een plaats voor Rotary? Kan Rotary het voortouw nemen om samen met de leiders van de toekomst na te denken, de problematiek te analyseren en naar begaanbare wegen te zoeken die oplossingen kunnen bieden?

RYLA 2015 doet een poging om die expeditie te beginnen. Het is een experiment dat kan slagen met jullie inzet.

Kijk op www.rotary-ryla-district1580.nl en meld je aan als deelnemer!

Klik hier om het filmpje via youtube te bekijken indien het hierboven niet correct werkt.