Rotaryclub IJmond

Welkom op de site van Rotaryclub IJmond

IJMOND

NL Doet 2021 – wandelen met ouderen

Op 15 t/m 18 juni organiseren medewerkers van Woonzorgcentrum Breezicht in IJmuiden een ‘middagvierdaagse’ voor hun bewoners. Wij wandelen gezellig mee ter ondersteuning van ouderen die minder goed ter been zijn.

Avond4daagse

Wij organiseren jaarlijks de Avond4daagse in Velsen. Vanwege corona moesten we dit sportieve evenement al twee keer uitstellen. Het is nog onzeker of het voor de zomervakantie kan doorgaan.

Zusterclub Bergisch Gladbach

Al meer dan 25 jaar onderhouden wij een warme vriendschapsband met onze zusterclub in Bergisch Gladbach (vlakbij Keulen). Het ene jaar gaan wij naar Duitsland, het andere jaar komen onze Duitse vrienden bij ons. De gastclub kan rekenen op een interessant programma, met bezoeken aan bijzondere plaatsen, bedrijven, musea e.d. Elk bezoek versterkt onze vriendschapsband.

Hockey voor India

Rotaryclub IJmond organiseert samen met de Bovelander Foundation en KHC Strawberries het eerste schoolhockeytoernooi voor India.

Schoolhockeytoernooi Velsen

Op woensdag 30 juni 2021 doen leerlingen uit groep 7 en 8 van basisscholen uit Velsen mee met het eerste schoolhockeytoernooi ‘Hockey voor India’. Het toernooi vindt plaats op de hockeyvelden van KHC Strawberries. Samen sporten voor een betere toekomst van kansarme kinderen in India. Rotary en schoolkinderen zamelen geld in voor de Bovelander Foundation.

www.hockeyvoorindia.com