Belangstelling voor het lidmaatschap van een Rotaryclub

hs

Belangstelling?

Lidmaatschap subfoto manzakRotary kent regels voor het uitnodigen van kandidaat-leden en het toetreden tot een club. Een Rotaryclub is samengesteld op basis van het zogenaamde classificatiebeginsel: een beroepsgroep wordt door een of hooguit enkele leden vertegenwoordigd. Deze leden onderscheiden zich in hun vak of beroep, hebben maatschappelijke interesse, en “passen” in de club.

De clubs werven hun leden volstrekt autonoom. Het lidmaatschap is niet aan leeftijd gebonden.

Heeft u belangstelling om lid te worden van een Rotaryclub? Vul dan het onderstaande belangstellingsformulier in. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact opgenomen door een districtsfunctionaris.

De hieronder gestelde vragen zijn vooral bedoeld om een verwijzing naar een club of regio zo goed mogelijk te doen verlopen.

Belangstelling lidmaatschap
Uw gegevens