Wie zijn wij . . . .

Wie zijn wij

Rotaryclub IJmond werd opgericht in 1984. De leden van de club zetten zich actief in voor goede doelen, zowel in de directe omgeving als in andere delen van de wereld. Met elkaar zetten we projecten op poten en ondernemen we allerlei activiteiten. Dat versterkt onze onderlinge band en het clubgevoel. Natuurlijk is het ook gewoon gezellig om met elkaar actief bezig te zijn.

Onze club bestaat uit ca. 27 leden, die afkomstig zijn uit de regio boven en onder het Noordzeekanaal. We komen om de week bij elkaar op woensdagavond van 20.00-22.00 in de Theeschenkerij in Velsen-Zuid. We ontmoeten elkaar om bij te praten en daarnaast is er in de regel een (gast)spreker. De onderwerpen die worden aangesneden zijn heel divers, dat maakt het altijd weer interessant.