Terugblik Kertswereld Kerkrade 2022

Terugblik kerstwereld 2022

Nu dat de kerstballen weer opgeborgen zijn, de kerstboom met kluit weer in de tuin is gepoot en de lampjes weer voor een jaar in de doos zitten, blikken we terug op een geslaagde Kerstwereld 2022. Georganiseerd door Rotary Club Kerkrade en Ronde Tafel 171 Kerkrade in het centrum van de stad. Twee weekenden konden de bezoekers de vele standhouders bezoeken en een variëteit aan producten kopen. Daarnaast was het genieten van een cultureel programma in de Lambertuskerk waar diverse muziekgezelschappen en koren optraden. Ook was er het “Huis van de Kerstman”. Daar vond de Meet & Greet met de kerstman plaats voor de kleintjes alhoewel ook enkele volwassenen dit wel erg leuk vonden. De mini-stoomtrein die zijn route door het centrum van Kerkrade had, maakte het geheel compleet. De kerstsfeer zat er goed in. De samenwerking met de omliggende ondernemers was prettig en ook voor hen waren het geslaagde weekends. Met ruim 14.000 bezoekers was het een succesvol evenement.