Van harte aanbevolen

De volgende initiatieven willen we van harte aanbevelen:

EndPlasticSoup is een internationaal environmental initiatief voor en van Rotary voor de aanpak van de plastic vervuilingsproblematiek.

We dragen dit initiatief dan ook een warm hart toe en propageren het reduceren van single use plastic en microplastics door Bring Your Own en de 'Byerarchy of Needs' toe te passen.

Become Sustainable is een Duitse initiatief waarbij Rotary en Rotaract clubs worden ondersteunt met de CO2 footprint berekening om klimaatvriendelijk en duurzaam te worden.

De Great Green Wall is een project van Rotaryclub Antwerpen-metropool om een Rotary Klimaat Bos in Noord Senegal aan te leggen om klimaatverandering en armoede-emigratie tegen te gaan

ESRAG, de Environmental Sustainability Rotary Action Group. ESRAG is opgericht om leden van de Rotary Familie wereldwijd te ondersteunen om acties te ondernemen voor ons milieu en in het bijzonder om ons klimaat te stabiliseren.