Donatie voor Okido en JES Rijnland

Op 5 december om 14.45 wordt in de bibliotheek van Oegstgeest, Lange Voort 2, de opbrengst van de feestelijkheden ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van Rotary Nederland overhandigd aan de stichting Okidoo en aan JES Rijnland. Dit gaat worden gebruikt voor het project School ‘s Cool, dat Okidoo en JES Rijnland beide organiseren.

Zeynep Uslu, projectleider van School ‘s Cool : “mede dankzij deze donatie kunnen we ook in Oegstgeest starten met begeleiding van kinderen die naar de brugklas gaan. En in Leiden kunnen we doorgaan met het project”.

Rotary Club Oegstgeest, Rotary Club Leiden en Rotary Club Leiden AM kijken terug op een mooi jubileumfeest, waarvan de opbrengst geheel in de Rotary traditie ten goede komt aan kwetsbare groepen. “Fijn om zo dicht bij huis zo’n betekenisvol project te kunnen steunen”, aldus Hans Rohlof en Joost Perquin, de voorzitters van resp. Rotary Club Leiden en van Rotary Club Oegstgeest.Afbeelding