Bestuuswissel 2022

NIEUWE VOORZITTER GEïNSTALEERD

Onder het motto ‘Rotary Leiden-AM On Tour!’ vond woensdag 22 juli jl. de bestuurswissel plaats. Onder het genot van een hapje en een drankje heeft de club per touringcar een heuse Leidse stadsrondrit ondernomen. De inkomend en uittredend voorzitter werden feestelijk onthaald in de versierde bus. Tijdens de busrit zorgde de Leidse pubquiz bovendien voor de nodige hersenactiviteit, waarbij menigeen zijn of haar kennis over onze prachtige stad weer kon opfrissen. Eenmaal aangekomen bij Villa Beukenhof in Oegstgeest kon de daadwerkelijke wissel plaatsvinden in de zonovergoten tuin. Wij danken Linda voor haar inzet het afgelopen clubjaar en wensen Floris als nieuwe voorzitter uiteraard veel succes!