Activiteiten in 2019-2020-2021

Activiteiten in 2019/2020/2021
Vanwege Covid 19 zijn diverse activiteiten geannuleerd. Toch is de stichting in staat geweest om op onderdelen ondersteuning te bieden.
Wij hopen dit te kunnen voortzetten, en natuurlijk zo spoedig mogelijk weer op de bekende wijze onze ondersteuning aan diverse projecten te kunnen oppakken, zodra de corona maatregelen meer ruimte bieden.

De bijdragen zijn - in deze corona tijd - merendeels financieel van aard geweest, tenzij anders aangegeven.

Jaarlijkse bijdrage aan Rotary International Foundation

·

Sinterklaas actie voor kinderen van gezinnen, die in armoedige omstandigheden opgroeien

·