Dorpsgolf Leusden

Dorpsgolf Leusden is een van de fundraisingactiviteiten van Rotaryclub Leusden. Zaterdag 23 september 2023 werd derde editie georganiseerd.

Golfen door Leusden

Afbeelding met buitenshuis, gras, schoeisel, boom

Automatisch gegenereerde beschrijving

Tijdens Dorpsgolf Leusden lopen de deelnemers een parcours van 20 holes verspreid door Leusden. De holes liggen op de winkelcentra de Hamershof en de Biezenkamp en elders in tuinen, op grasveldjes en bij bedrijven. Zo moet er worden gemikt op een target in een vijver, afgeslagen vanaf een heuse berg en geslagen naar een peperdure cabriolet.

Afbeelding met auto, wiel, Landvoertuig, voertuig

Automatisch gegenereerde beschrijving

Het leuke aan Dorpsgolf is dat of je nu actief aan golf doet of nog nooit een golfclub heb aangeraakt, beiden kunnen meedoen aan het evenement.

Lisidunahof

In 2023 gaat de opbrengst van Dorpsgolf Leusden naar Lisidunahof. Lisidunahof richt zich met kleinschalige woongroepen en dagbehandeling op het welbevinden van jongeren en ouderen met een vorm van dementie. Lisidunahof bestaat volgend jaar 50 jaar en dat is voor de 51-jarige Rotaryclub Leusden een mooie aanleiding bij te dragen aan de realisatie van een multifunctionele ruimte. In die ruimte kunnen de bewoners van Lisidunahof een belevenis ervaren, zoals knutselen en een snoezelruimte.

Afbeelding met kleding, persoon, jeans, muur

Automatisch gegenereerde beschrijving

De commissie Dorpsgolf Leusden 2023 met Linda en Marc van Lisidunahof.

Aftermovie

Afbeelding met sport, persoon, buitenshuis, boom

Automatisch gegenereerde beschrijving

Klik hier voor de aftermovie van Dorpsgolf Leusden uit 2023.

Samen voor Leusden

Dorpsgolf Leusden is een mooi voorbeeld van hoe mooi onze samenleving in Leusden werkt. Echt een dag samen voor Leusden. De holes en deelnemende teams worden gesponsord door het lokale bedrijfsleven. De prijzen zijn beschikbaar gesteld door Leusdense winkeliers en bedrijven. De Rotaryclub helpt mee met het bouwen van de holes bij de bedrijven en winkels en zorgt voor de bezetting van de holes tijdens de dag. Ook leden van de 41 Club, Lions, Ladies Circle, Ronde Tafel en Inner Wheel en kinderen van de diverse leden helpen mee het evenement tot een succes te maken.

Afbeelding met buitenshuis, kleding, hemel, persoon

LeusderKrant

Mariska Stehouwer schreef voor de LeusderKrant een leuk artikel in de aanloop naar de derde editie van Dorpsgolf Leusden.

Afbeelding met krant, tekst, Krantenpapier, Nieuws

Automatisch gegenereerde beschrijving

Klik hier voor de online-versie van het artikel.

Actiesite

Afbeelding met buitenshuis, gebouw, Reclamebord, tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

Kijk voor informatie over Dorpsgolf Leusden op de speciale actiesite: www.dorpsgolfleusden.nl.

Sponsors

De Rotaryclub Leusden dankt alle sponsors van de derde editie van Dorpsgolf Leusden heel hartelijk voor hun bijdrage in geld of natura. Op de speciale actiesite staan alle sponsors vermeld.

Afbeelding met persoon, kleding, buitenshuis, schoeisel

Automatisch gegenereerde beschrijving

De winnende flight van de editie 2023 in actie.