Project Rotary Honing

Afbeelding met gras, boom, buiten, park

Automatisch gegenereerde beschrijvingTe koop: Gooise Rotaryhoning

Afbeelding met hand

Automatisch gegenereerde beschrijvingIn zijn vrije tijd is Erik Berkelmans imker en samen met leden van Rotary Club Naarden-Bussum maakt hij Gooise Rotaryhoning. Waarom? Erik: ´Bestuivers staan op dit moment erg onder druk in bijna de hele wereld. Door het houden van bijen ontstaat er meer bewustzijn over de natuurlijke omgeving waar je woont, dat kan dan ook makkelijk worden overgedragen aan andere geïnteresseerden. `

De eerste potten Rotaryhoning waren snel verkocht en het wachten is nu op de nieuwe oogst voor het vervolg van de actie. Erik: ´Het belang van het project is dat het het bewustzijn van de eigen leefomgeving bevordert. Als je meer idee hebt van het verleden begrijp je ook beter waarom het goed is om onze leefomgeving te beschermen en zorgvuldig daarmee om te gaan. Educatie en bewustwording is daarom erg belangrijk´. Met de opbrengst van het project worden duurzaamheidsprojecten in onze regio gesteund.

Gooise Rotaryhoning is te koop voor 7,50 per pot. Bestellen kan hier via berkelmans@gmail.com (In het Gooi geen verzendkosten). De honing van vorig seizoen is uitverkocht; nieuwe Gooise Rotaryhoning komt vanaf juni 2022 beschikbaar.

Afbeelding met binnen, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving