Bestuurswisseling bij Rotary Club Nieuwegein

Tijdens een warme zomeravond vond de jaarlijkse bestuurswisseling van Rotary Club Nieuwegein plaats. We bedanken het vertrekkende bestuur voor hun inzet en kijken met vertrouwen vooruit.

We willen Wim hartelijk bedanken voor zijn inzet en betrokkenheid als voorzitter in het afgelopen Rotaryjaar. Dankzij zijn enthousiasme en leiderschap kijken we terug op een mooi en waardevol jaar.

We zijn verheugd dat Albert het voorzitterschap op zich neemt voor het nieuwe Rotaryjaar. Andrea zal als inkomend voorzitter samen met het bestuur werken aan een goede voorbereiding op het volgende jaar.

Met het internationale Rotary-thema "Create Lasting Impact" gaan we 2026-2027 in vol enthousiasme, met nieuwe ideeën en de ambitie om onze club verder te versterken. Samen blijven we ons inzetten voor onze gemeenschap en voor projecten die een blijvende positieve impact maken.