Welkom op de website van Rotary Club Oisterwijk

Rotary Club Oisterwijk is er trots op om onderdeel uit te mogen maken van de wereldwijde Rotary organisatie die in 2023 haar 100-jarige bestaan vierde en circa 12 miljoen leden telt.

Wij zijn een gemengde serviceclub die zich inzet voor lokale en (inter)nationale goede doelen. Daarbij maken we gebruik van de diversiteit binnen de club, waardoor ieder lid met zijn of haar kennis en kunde iets kan bijdragen. Onderlinge saamhorigheid en een goede sfeer zijn de basis voor onze activiteiten.

Het internationale jaarthema “The Magic of Rotary” slaat op al het moois dat Rotary voortbrengt, maar ook op het mooie dat eenieder uit Rotary kan halen. Zonder leden geen Rotary en zonder Rotary niet al die fantastische vriendschappen en projecten!

Nieuwsgierig naar onze club, heeft u vragen of opmerkingen, neem dan gerust contact op via onze contactpagina

Met vriendelijke groet,

Elly Teunissen