Schemerfestival 2023
Klik voor info

Welkom op de website van RC Oosterbeek-Kabeljauw

Renkum Down Hill 2022

Renkum Down Hill opnieuw een succes: Volop waterpret voor honderden kinderen.
Ook dit jaar was Rotary Club Oosterbeek-Kabeljauw een van de hoofdsponsoren.
Lees hier het volledige artikel in de Gelderlander.

www.rotary.nl/oosterbeekkabeljauw

Airborne Rotary Rally 2023

Logo jaar 2015-2016

Zondag 16 april 2023

In 2023 organiseerde de Rotaryclub Oosterbeek-Kabeljauw op zondag 16 april de “classic en cabrio” voorjaarsrit. De rit startte bij het Airborne museum Hartenstein te Oosterbeek en bracht ons door op gezellige en avontuurlijke tocht door de provincie Gelderland.

De dag is compleet verzorgd; bij de 'rally-briefing' is er koffie of thee en iets lekkers, onderweg werd er een lunch geserveerd en uiteraard sloten we de dag af met een BBQ en de prijsuitreiking!

De opbrengst van de Airborne Rotary Rally 2023 kwam ten goede aan Bio Vakantie oord.

Voorzitter Ronald Keus van Rotary Club Oosterbeek Kabeljauw onthulde deze week een bankje aan de Lindenlaan bij Kasteel Doorwerth. Kasteelmanager Carine van Ketwich Verschuur - van den Hout nam dit bankje namens het Geldersch Landschap en Kasteelen (GLK) in ontvangst.

Het bankje is door het GLK in eigen werkplaats gefabriceerd en het hout dat hiervoor gebruikt wordt is afkomstig van de bossen die het GLK in deze omgeving beheert.

Inmiddels is dit alweer het vierde bankje dat RC Oosterbeek-Kabeljauw doneert aan het GLK. Op deze manier wil Rotary een bijdrage aan de gemeenschap leveren.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Sponsokliks