Oosterhout de Warande

Rotary Magazine
lees hier
jaarthema 2023 - 2024
klik hier voor een toelichting

Welkom op onze site!

Onze Rotary Club ging in 2018 haar 10e bestuursjaar in en is nu al écht Rotary. Tenminste, dat vinden wij als het gaat over Fellowship, vooral veel gezelligheid tijdens onze bijeenkomsten en iets doen voor de Oosterhoutse gemeenschap.

Wij hebben onze club aangepast aan de huidige tijd én voor de toekomst; we vergaderen één keer per maand, de andere dinsdagen worden ingevuld met een bijdrage van de leden zelf, externe sprekers, "uitjes" of gewoon gezellig bijeenkomen.

Om iedereen de gelegenheid te geven alle bijeenkomsten vanaf aanvang mee te maken, starten we om 19.00 uur aan de bar en vergaderen/eten we vanaf ongeveer 19.30 uur. De vergadering eindigt als de Voorzitter de vergadering sluit... waarbij insprekers bij ons alle ruimte krijgen.

Foto: De leden van Rotary Club Oosterhout de Warande bij de oprichting in 2008!