xx

.

Bestel tulpenbollen voor End Polio Now! | levering dinsdag 17 oktober '23

Met de End Polio Now! tulpenbollen zamelen wij geld in voor de strijd tegen polio.
Het is een fantastische deal: een doosje met 25 bollen erin kost € 15,-. Hiervan is € 10,- bestemd voor het goede doel en dit bedrag wordt door de Bill & Melinda Gates Foundation verdrievoudigd. Een doosje met 25 tulpenbollen van € 15,- levert dus € 30,- op voor de strijd tegen polio.

De End Polio Now! tulpen zullen komend voorjaar niet alleen in Nederland bloeien, maar ook in België, Duitsland, Canada, Frankrijk, Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

Sinds 2014 hebben Rotaryclubs ruim 115.000 doosjes tulpenbollen verkocht. Dat resulteerde in maar liefst ruim € 3,1 miljoen voor de bestrijding van polio. Genoeg om ruim 6 miljoen kinderen te vaccineren.
Daar zijn we trots op.

We willen doorgaan tot het doel, een wereld vrij van polio, is bereikt!

Meer informatie kun je vinden op www.endpolionowtulp.nl

Deadline bestelling: zaterdag 30 september | Levering: dinsdagavond 17 oktober 2023

Bestelling:

Persoonlijke gegevens:

(vul de 10 cijfers van je mobiele nummer in)
(bedrag in hele Euro's)

Hartelijk dank voor het invullen. Klik nu op de button Versturen rechtsonder in dit scherm.
Heb je een bestelling geplaatst dan volgen hierna de betaalinstructies.