Zadenproject voor Heppie: Klein zaaien - groot oogsten!

Rotaryclub Radboud Medemblik komt in actie voor Heppie Vakanties & Weekends, onderdeel van Het Vergeten Kind.

In een mooie samenwerking met Sluis Garden, leverancier van A-kwaliteit zaden, verkoopt Rotaryclub Radboud Medemblik speciale zadenpakketjes en zaaisets. De winst van de verkoop komt ten goede aan Heppie Vakanties & Weekends, waar alles draait om samen spelen, plezier maken en positieve aandacht. De zaaipakketten zijn leuk om cadeau te doen, want uit een piepklein bloemen- of groentezaadje kan de mooiste en smakelijkste plant groeien. En als je zelf je groentes zaait, leer je pas echt waar voedsel vandaan komt.

Wil jij jezelf of anderen blij maken met deze kleine pakketjes met grote impact, bestel ze dan op www.rotaryradboud.nl/webshop. Door je aankoop help je mee aan onbezorgde momenten waarin de kiem wordt gelegd voor een betere start in het leven. Klein zaaien – groot oogsten.

Als je wel wilt bijdragen aan het doel, maar wil je geen zaden zaaien of cadeau doen, dan kun je ook direct bijdragen via de actiepagina https://actie.hetvergetenkind.nl/teams/rotary-radboud-medemblik