Pubquiz 2023

Afgelopen zaterdag 4 november 2023 vond weer onze jaarlijkse Pubquiz plaats in café Ronckenstein te Reuver. Het was weer een gezellige en zeer spannende avond.

De teams (van maximaal 6 personen) spelen voor een goed doel.

De doelen kunnen zelf spelen en een sponsor zoeken die voor hen de deelname betaalt, of pubquizliefhebbers spelen zelf en kiezen een goed doel voor wie ze spelen.

De eerste prijs van  €1000,-- is gewonnen door en voor  Harmonie Sempre Avanti te Tegelen. (www.sempre-avanti.nl )

De tweede prijs van € 500,-- is gewonnen door en voor Stichting Childrens Perfect Hope te Sint-Michielsgestel (www.childrensperfecthope.org)

De derde plaats van €250,-- wordt gedeeld door twee teams:

De Sing along Singers uit Reuver (www.singalongsingers.nl) speelden voor  het kinderkoor “de Doreminis”te Belfeld.

KSG accountants & Belasting adviseurs te Reuver speelden voor het dierenpark Het Dierenrijck te Reuver. (www.dierenrijck.nl)

Volgend jaar is er weer een Pubquiz. Dus als u een sponsor vindt die uw vereniging/stichting wil sponsoren of u bent een pubquizliefhebber en u gunt een goed doel de opbrengst kunt u zich melden bij rotaryRM@outlook.com dan houden wij u op de hoogte.