Jaarmarkten

De Rotaryclub Rijnwoude is elk jaar aanwezig en actief bij de Jaarmarkt in Hazerswoude-Dorp.

Voor deze jaarmarkt wordt elk jaar een goed doel gekozen om actief geld voor te verwerven. Hierbij wordt gekeken naar projecten binnen onze gemeente waarbij ook de initiatiefnemers of vrijwilligers van deze projecten actief zijn tijdens de jaarmarkt in onze (Rotary)stand.

De creativiteit van onze rotarians zorgt voor een vrolijke noot. In de afgelopen jaren is het volgende georganiseerd: 'lach je ziek voor een piek', maak je eigen propellor met stokaandrijving, het Rijnwouds dictee, de levende fruitautomaat, 'vier op een rij' en het bierpulschuiven. Activiteiten die weinig kosten, maar toch geld opbrengen voor de goede doelen!

Klik op de link om de verslagen van de goede doelen en de bijbehorende jaarmarkten te bekijken: