De Blauwe Parel

Stichting de Blauwe Parel is een woon- en werkinitiatief voor jonge mensen met én zonder verstandelijke beperking. Integratie en participatie zijn sleutelwoorden voor deze woongroep.

Na vele jaren zoeken naar een mooie locatie, maanden van kennismaken en weken van klussen, eten, slapen en wonen 16 jongeren met een verstandelijke beperking en 4 studenten van de Blauwe Parel in de wijk Rijswijk Buiten.

1 of 3

De studio’s zijn stuk voor stuk prachtig geworden, naar eigen smaak ingericht en een veilige plek om te wonen.

De huiskamers zijn ook erg mooi en gezellig geworden, mede dankzij de vele handjes van de fellows van Rijswijk-Ypenburg.

Alles onder bezielende leiding van Voorzitter Hanni van Waasdijk en Jos Zevenberg, beide fellows van Rotaryclub Rijswijk Ypenburg.