Cheque uitgereikt voor vriezers en RVS-werkbanken voor voedselbank

Donderdag 20 april ontvingen Martijn Koek en Hugo van der Geest, bestuursleden van voedselbank KBEO, een cheque van € 7.500,- uit handen van Yvonne Hoogenboom en Corrie Lammertink van Rotaryclub Roelofarendsveen. Voor dat bedrag kan de KBEO professionele vriezers en RVS-werkbanken aanschaffen voor hun nieuwe locatie aan het Veenderveld in Roelofarendsveen.

Om KBEO financieel te ondersteunen organiseerde Rotaryclub Roelofarendsveen op 8 april jl. een kennisquiz in de evenementenhal van HS Events in Roelofarendsveen. 45 teams van 4 personen (180 mensen) namen vol enthousiasme hieraan deel en quizden een bedrag van € 5000,- bij elkaar voor voedselbank KBEO. Rotaryclub Roelofarendsveen verhoogde dit bedrag met een extra donatie waardoor het bestuur van voedselbank KBEO € 7.500,- kan investeren in professionele vriezers en RVS-werkbanken.