Open huis Rotary Roelofarendsveen met presentatie “De toekomst van de ruimtevaart”

Ruimtevaart ingenieur Heinz Stoewer

Rotary telt wereldwijd bijna 1,2 miljoen leden, verspreid over meer dan 30.000 clubs in 162 landen. Rotary ontplooit de mooiste activiteiten voor een ander, wereldwijd maar ook vaak lokaal en achter de schermen. Een kleine greep: wereldwijde polibestrijding, vakantieplezier voor gehandicapte kinderen, noodhulp door inzet shelterboxes in rampgebieden en de organisatie van de kennisquiz “Food fot thought” en de inmiddels beroemde Poldertocht tbv het Lilianefonds en de plaatselijke ijsclubs.

Rotary Roelofarendsveen nodigt je uit om nader kennis te maken met Rotary. Op donderdag 30 november organiseren wij bij de Rabobank een “Open Huis”. Je kan dan een interessante lezing bij wonen over de Toekomst van de Ruimtevaart door ons gewaardeerde lid, Professor emeritus Dipl.-Ing. Heinz Stoewer, M.Sc, ruimtevaart ingenieur en o.a. oud-hoogleraar TU Delft, en oprichter van de Bemande Ruimtevaart en hoofd van Systems Engineering en Programmatics bij ESTEC in Noordwijk. Daarnaast vertellen je graag over Rotary en onze activiteiten.

Open huis Rotaryclub Roelofarendsveen, Rabobank Het Groene Hart Noord, Het Oog 1, Roelofarendsveen

Programma 30 november:

19.30-20.00 uur: Inloop

20.00-22.00 uur: Programma

- Introductie Rotary door Jochem van Ruiten, voorzitter Rotaryclub Roelofarendsveen

- Presentatie: De toekomst van de Ruimtevaart, Heinz Stoewer

- Afsluitende borrel

Interesse hierbij te zijn? Meld je aan via info@rotaryroelofarendsveen.nl