Aankondiging Groot Schiedams Dictee 2016

Beste Betrokken Schiedammer,

Datum: Woensdag 2 november 2016, 19:30 tot 22:00 uur

Lokatie: Korenbeurs Schiedam

Voor de 11e keer organiseren de Bibliotheek Schiedam en Rotary Schiedam de Veste het Groot Schiedams Dictee.

Met het Dictee vraagt de organisatie aandacht voor investeren in geletterdheid. Het Dictee is niet alleen leuk om te doen. Voor de deelnemers zal er ook een informatiemarkt en een aansprekend programma zijn. Daarnaast zijn er mooie prijzen te winnen. Dit jaar zal het Dictee, met als thema 'Schiedammers Maken', worden voorgelezen door actrice Anne Rats. Anne is medeoprichtster van het Schiedamse Stadsgezelschap De Stokerij. De burgemeester van Schiedam, de heer Lamers, verwelkomt de deelnemers tijdens deze avond.

Deelnamekosten

De deelnamekosten voor bedrijven (2 deelnemers) bedragen € 100,-. Individuele deelnemers betalen € 25,-. Bedrijven en individuen kunnen zich laten sponsoren. Met de opbrengst van het Groot Schiedams Dictee worden mensen in staat gesteld om een taaltraject te volgen.

Deelnemende bedrijven krijgen in de loop van het jaar een gratis workshop aangeboden.

Ga voor meer informatie en inschrijving naar: www.debibliotheekschiedam.nl/thema/groot-schiedams-dictee

Namens de organisatie,

Jan Willem van der Marel