Wensboom 2018

Wensboom Rotaryclub Sittard en Kiwanis Sittard : kerstcadeautjes voor kinderen

De clubs staan traditiegetrouw tijdens de Wintjerdruim weer op de markt met de Wensboom (voor Ich & Dich) !

Op donderdagavond 13 december vanaf 16 uur en zaterdag 15 december vanaf 10 uur zullen de leden van de clubs op de Markt in Sittard wenslijstjes van kinderen uitdelen aan het winkelend publiek.

De clubs proberen zoveel mogelijk kerstcadeautjes te verzamelen . De cadeautjes (van circa € 10,-) zijn voor kinderen in de regio Sittard-Geleen, voor wie het niet vanzelfsprekend is om een kerstcadeautje te krijgen. Een op de zeven kinderen in onze gemeente leeft onder de armoedegrens . De clubs proberen die kinderen te bereiken met deze actie. Zij krijgen een cadeautje van hun wenslijstje , dat speciaal voor hen gekocht wordt door de mensen die in Sittard gaan winkelen.

De afgelopen jaren hebben de bezoekers van Sittard met hulp van velen , zoals de leerlingen van het Da Capo College , de Wensboom massaal gesteund. Daarvoor zijn de leden van de clubs, mede namens de kinderen , zeer dankbaar . Ook dit jaar nodigen wij u weer uit om naar de Wensboom te komen en hopen zij op uw gulle deelname aan deze actie .

Tot ziens bij de Wensboom op 13 of 15 december !