BANKETLETTERACTIE 2022 ONGEKEND SUCCES

Niet te geloven, ruim 4100 banketletters hebben wij, Rotary Zaanstad mogen leveren aan bedrijven en particulieren. 4100 gelukkige ontvangers van een kwaliteitsletter van Patisserie - Chocolaterie Buter Zaandam, je zal er maar een krijgen.

Het mes snijdt op vele manieren door de banketletter, veel werk voor de banketbakker, een mooi gebaar naar de vele werknemers en relaties van onze deelnemers, een fijn bedrag wat over blijft om de voedselbank in de Zaanstreek te steunen.

Dit is geen win win maar super super en daarom heel veel dank aan al die bedrijven die meedoen. Éen mag er wel uitgelicht worden namelijk VHC Jongens uit Oostzaan onze trouwe en grote sponsor.

Voor ons als club is dit een project waarin echte maatschappelijke betrokkenheid kan worden getoond. Het is best veel werk allemaal maar het resultaat smaakt goed, net als de amandelspijsbanketletters trouwens

En mocht je ze dit jaar hebben gemist, volgend jaar zullen we ze zeker weer verkopen!