OVER ONZE CLUB

Uiteraard hebben wij de Zaanse molens in deze banner verwerkt. Rotary Zaanstad, opgericht op 14 januari 1985 is dan ook een échte Zaanse club. Met een grote diversiteit, zowel op persoonlijk als op zakelijk vlak.

En ieder met zijn of haar eigen motivatie om lid te zijn. Voor vriendschappen, netwerken, inspiratie, verbinding en uiteraard voor wat ons allen bindt aan Rotary: Service above Self

Dienstbaar zijn aan de samenleving, door het mede opzetten van lokale fondsenwervingsprojecten en het ter beschikking stellen van je (vak-)kennis.

En het liefst doen we "hands-on" projecten. Tastbare hulp die tevens bijdraagt aan de onderlinge vriendschap en verbinding.  Of het nou plastic ruimen, een tuin aanleggen bij het hospice of een kinderboerderij schilderen is, jong en oud steekt de handen uit de mouwen en gaat aan de slag.

Net zoals de vele molenaars die de Zaanstreek zo beroemd hebben gemaakt.

We komen tweewekelijks bij elkaar, voor een diner, presentaties en afstemming van onze activiteiten. Dat doen we bij Jongwijs te Westzaan. Een onderneming welke qua filosofie goed bij ons aansluit. Jong (nou ja, relatief dan) en Wijs (ietwat eigenwijs wellicht maar trouw aan de principes van Rotary). En uiteraard voor de fantastische gerechten van chef Syl!

Tijdens deze avonden inspireren, motiveren, verbinden, ontwikkelen en ondersteunen we met onze enthousiaste en betrokken leden. Meer weten over het lidmaatschap? Lees hier meer!