GEZOND TOCHIE

Samen met de overige Zaanse Rotaryclubs organiseren we het Zaans Gezonde Tochie, dat op zaterdag 4 februari start om 11.00 uur in de Zaanstreek. Het is een gezellige ontdekkingsreis langs gezonde hotspots. Fietsen-wandelen-joggen-steppen-skaten, alles kan.

Je start bij één van de 25 gezonde locaties, haalt één of meerdere stempelkaarten voor Eur 5,- per stuk en go! Iedereen is welkom. Overal zijn leuke workshops te doen en krijg je inspiratie voor een gezonde en sportieve leefstijl. Met je deelname help je mee aan het goede doel “Sporten voor Jongeren Zaanstreek”

Van14.30-17.00 uur is aansluitend een feestelijke afsluiting met loterij en geweldige prijzen van onze gezonde locaties. Liever alleen naar het feest, dan kun je voor een kaartje van Eur 5,- (t.w.v. 2 loten) terecht in cultureel centrum De Groote Weiver in Wormerveer.

Je wordt getrakteerd op opzwepende muziek, dans & hiphop rap. Nieuwsgierig en gewoon meedoen? Ga via de link naar www.zaansgezondetochie.nl voor meer informatie.

Iedereen is razend enthousiast om jullie te ontvangen. Dus tot dan!