Banketletteractie wederom groot succes

Banketletters voor Stichting Leergeld

Kinderen zoals Kevin zijn er veel in Nederland. Wel één op de twaalf groeit er op in armoede. Ze kunnen niet meedoen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn omdat er niet genoeg geld is. Wij vinden dat alle kinderen mee mogen en moeten kunnen! Want nu meedoen is straks meetellen!

Daarom ondersteunden we dit jaar met onze banketletteractie de Stichting Leergeld. Zij helpen kinderen uit gezinnen met geldzorgen in Nederland. Zo helpen ze met schoolspullen, een laptop, een fiets, zwemles, sport, muziekles of een verjaardags-pakket. Ouders kunnen zo het beste aan hun kind geven en elk kind kan meedoen. Voor meer informatie zie www.leergeld.nl.

Actie wederom succesvol

Ook dit jaar hebben veel bedrijven, familie en vrienden van onze leden dit doel ruimhartig ondersteund. Gezamenlijk kochten zij maar liefst 3.775 overheerlijke banketletters van de befaamde banketbakerij Buter Patisserie bij onze Rotaryclub Zaanstad.

We willen dan ook iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt en zullen zeer binnenkort berichten welk bedrag wij wanneer zullen overhandigen aan de Stichting Leergeld.