Welkom bij RC Zevenaar
John Aaldering, voorzitter clubjaar 2024 - 2025

Tijd !!

Het jaarthema van Rotaryclub Zevenaar in het clubjaar 2024 - 2025 is:  Tijd !

Het jaarthema 2024-2025 is van deze "tijd".......

We hechten aan de waarde van herinneringen en de kracht van de toekomst. We willen nieuwe dingen leren met een prettig actief vermaak. Meer dingen doen in minder tijd vraagt om creativiteit en goed omgaan met de tijd. We willen ervoor zorgen dat we fit worden en blijven op allerlei vlak.

We dragen actief bij aan de samenleving en daarvoor mobiliseren we ons. Dit vraagt TIJD en middelen en deze maken we graag vrij.

Het jaarthema 2024-2025 is dan ook TIJD!:

Daarnaast willen we er voor elkaar zijn, waardoor we soms keuzes maken. We blijven leren van elkaar. Er voor elkaar zijn is een levensinstelling. Dat o.a. maakt ons goede mensen.

Verder blijven we zaken in de juiste proporties zien. Humor en zelfspot blijven belangrijk en we blijven daarom ook ons vorige jaarthema "relativeren" trouw.

Twee zwijnen belden vol jolijt

de nachtredactie van de Tijd.

De redacteur sprak afgemeten

"Pardon meneer, wat wilt u weten?"

"de Tijd" sprak toen het leukste zwijn

"en dat we toffe jongens zijn".