Diabetes symposium 2019
Zandhove

ROTARY ZWOLLE IJSSELLAND

Windesheim concert met DAVINA

Jaarlijks organiseert RC Zwolle IJsselland het Windesheimconcert. Dit jaar met DAVINA.
Ze zingt franse klassiekers samen met haar gitarist NICK WENDELS en pianist  TONY HOYTING.

Het traditionele Windesheimconcert vindt plaats in het sfeervolle kerkje in Windesheim.

De opbrengsten gaan naar dit jaar naar EMPOWERING GIRLS.

Haringparty 21 juni 2023

Inschrijvingen Haring Party 2023

De jaarlijkse Zwolse Haringparty voor iedereen die houdt van feestelijk netwerken en die iets goeds wil doen voor de Zwolse samenleving.

Want de opbrengst van de kaartverkoop gaat naar WijZ. WijZ in Zwolle is er voor alle ouderen in de buurt en organiseert allerlei activiteiten zodat niemand zich eenzaam hoeft te voelen.

Koop een maatjespakket voor 750 euro en nodig zeven ondernemers uit voor een avond feest, volledig verzorgd, inclusief drank en heerlijke hapjes op de Golfclub Zwolle. Bestellen kan hier 👉 https://lnkd.in/etvJbndK

Aggregaat voor ziekenhuis Oekraïne

Een ziekenhuis in Oekraine is niet langer afhankelijk van het elektriciteitsnetwerk voor het uitvoeren van zorgtaken. Dankzij een sponsoractie van Rotary Noord-Nederland en Stichting HUMANE uit Zwolle beschikt het ziekenhuis sinds begin deze week over noodaggregaten.

Rotaryclub Zwolle IJsselland

Be a gift to the world