Haring party 2024

ROTARY ZWOLLE IJSSELLAND

Windesheimconcert met 21 september 2024

Kerk van Windesheim - Wikipedia

Jaarlijks organiseert Rotary Club Zwolle IJsselland het Windesheimconcert. Dit jaar niet in de kerk van Windesheim maar in de Theodorakapel in Zwolle. Welke artiest optreedt is nog een verrassing.

De opbrengsten gaan naar dit jaar naar naar een nieuw Zwols doel.

Nadere info volgt.

Haringparty 19 juni 2024

Inschrijvingen Haring Party 2023

De jaarlijkse Zwolse Haringparty is voor iedereen die houdt van feestelijk netwerken en iets goeds wil doen voor de Zwolse samenleving.

Het was ook dit jaar weer een enorm succes.

Want de opbrengst van de kaartverkoop, de loterij en veiling was maar liefst 84.100 euro. Dit gaat naar het goede doel Intermezzo.

Aggregaat voor ziekenhuis Oekraïne

Een ziekenhuis in Oekraine is niet langer afhankelijk van het elektriciteitsnetwerk voor het uitvoeren van zorgtaken. Dankzij een sponsoractie van Rotary Noord-Nederland en Stichting HUMANE uit Zwolle beschikt het ziekenhuis over noodaggregaten.

Rotaryclub Zwolle IJsselland

Be a gift to the world