@rchief

1. Rotary lustrum rally 22 mei 2022 (click voor meer informatie)

Op 22 MEI IS HET WEER EINDELIJK ZO VER. Nadat de rally door de pandemie twee jaar is uitgesteld kunnen we nu weer los.
    Wij gaan Salland ontdekken.
    Voor het rijden van de Rotary Rally maakt het niet uit of je een beginnend of ervaren rallyrijder bent. Deelnemen is belangrijker dan winnen.
    Elke auto mag deelnemen, oud of nieuw.
    Ken je nog iemand die ook wil meerijden, nodig hem of haar uit, iedereen is welkom.

GOEDE DOEL: Het goede doel staat voorop. Dat is dit jaar Oekraïne.

- Voerman Greve Makelaardij
    - Schuttelaar wijnen en chocolaterie
    - Fulfilment@work, logistics at your service
    - Aalstzorg fysio-manuele therapie

HET RALLY SYSTEEM
    Het is een eenvoudige foto zoektocht waar de focus niet ligt op de snelheid maar op het plezier.
    De rit wordt verreden volgens het bolletje pijltje systeem.
    Elke auto krijgt bij de start een fotoblad uitgedeeld. Het is de bedoeling om zoveel mogelijk foto’s onderweg
    te herkennen. Heb je een foto gezien dan moet de letter van de foto ingevuld worden op het wedstrijdblad.

AFSTAND
    Er wordt circa 85 km gereden. Halverwege is er een stop ingelast bij DE WITTE GANS Heinoseweg 30, 7722 JP Dalfsen voor een versnapering of om wat te drinken. De behendigheidsproef vindt plaats tijdens de lunch. De drankjes en lunch bij de Witte Gans zijn voor eigen rekening.

WAAR, WANNEER EN HOE LAAT
    Verzamelen bij De Agnietenberg Haersterveerweg 23 , 8034PJ Zwolle.
    Vanaf 10.00 uur is iedereen hier welkom voor een kopje koffie of thee met een lekkernij.
    Vanaf 11.00 uur vertrekken de auto’s om de anderhalve minuut.
    Tussen 16.30 en 17.00 uur wordt iedereen terugverwacht bij Hotel Lumen/ PEC stadion, waar we onder
    het genot van een drankje kunnen napraten over de rit.

De kosten voor deelname bedragen per auto (incl. twee personen) € 140,-- . Per extra inzittende € 40,00. Per auto wordt € 100,-- gedoneerd aan OEKRAïNE.
    Steun het goede doel!. Aanmelden doe je via je l.j.weenink@ziggo.nl