20 mei 2019: Vijf-Eurodiner

20 mei 2019: Vijf-Eurodiner: Het lekkerste eten voor het zinvolste doel

Maandagavond 20 mei om 18u00 vindt het jaarlijkse Vijf-Eurodiner deze keer plaats in Sociëteit Amicitia, Prins Hendriklaan 15, 3818 HJ Amersfoort. Inloop 18u00, eerste gang 18u30.

Bent u er 20 mei bij, als Amersfoort kookt voor Amersfoort? Het concept is even simpel als het menu lekker is: professionals en amateurs koken voor u een verrassend driegangendiner plus glas wijn. De ingrediënten mogen niet méér kosten van vijf euro -maar na veertien edities weten we dat de smaak onbetaalbaar is!
U geniet van de maaltijd en het entertainment en rekent na afloop af wat de maaltijd u waard is. Daar bent u helemaal vrij in.

De opbrengst van de avond (de kookploeg sponsort traditioneel de inkoopkosten) komt geheel ten goede aan het goede doel. Dat is dit jaar het Reanimatienetwerk Amersfoort: een vrijwilligersorganisatie die overal in Amersfoort op loopafstand een levensreddende AED wil plaatsen.

Lekker eten in goed gezelschap voor een levensreddend doel: daar wilt u toch bij zijn? Teken in en neem vooral introducés mee, zij zijn van harte welkom.

Meld u aan via deze link.