Jassen voor kinderen Studiezalen

Voor kinderen die ondersteuning krijgen van de Stichting Studiezalen zijn we op zoek gegaan naar winterjassen voor kinderen in alle leeftijden, bij voorkeur in maat 104 t/m 176. Het zijn kinderen ( jongens en meisjes ) uit kwetsbare wijken in Amsterdam die deelnemen aan het project Studiezalen in Amsterdam. De Stichting Studiezalen is een initiatief van Abdelhamid Idrissi, Amsterdammer van het jaar 2018. Het doel van de stichting is kinderen in kwetsbare wijken een veilige, rustgevende en gezellige plek te bieden waar ze huiswerk kunnen maken en life coaching krijgen, zonder kosten. Inmiddels zijn er Studiezalen in Amsterdam Nieuw-West, Amsterdam-Noord en Zuid-Oost. De ouders van de kinderen beschikken vaak niet over de mogelijkheden goede jassen voor hun kinderen te kopen. Uiteindelijk hebben we als club, samen met familie en vrienden, 170 jassen kunnen verzamelen en even zo veel kinderen blij kunnen maken.

De inzameling en uitgifte...

- foto1