Compliment van Rotary Helpt

Rotary Helpt.nl geeft ons compliment

Op www.rotaryhelpt.nl schreef onderstaand artikel over ons 65-jarig jubileum.

BUURTCOMPLIMENT

De vrijwilligers achter de zeven lokale goede doelen die Rotaryclub Amsterdam-Zuid ondersteunt, zijn op een feestelijke lustrumavond door de club in het zonnetje gezet. Doel was niet alleen de 35 vrijwilligers van Puur ZuidMON€Y SCHOOLGroenGrijsStichting PhilomelaDream4KidsStichting Rotarkids en Baarshaven te bedanken voor hun belangeloze inzet, maar hen ook te stimuleren hun onmisbare werk voort te zetten. De club wil de banden met de buurt versterken door duurzame verbindingen met de goede doelen aan te gaan. Om extra donaties te realiseren voor het zevental, werd een veiling georganiseerd waar (persoonlijke) stukken van de clubleden onder de hamer werden gebracht. Het bedrag werd verdeeld onder de goede doelen die er hun project mee kunnen ondersteunen.