Welkom op de website van RC Arnhem-Rijn

Rotary helpt!

Je hebt wel eens gehoord van Rotary, en hebt misschien ook wel een beeld van ons, maar weet je ook wat wij doen?

Rotary Arnhem-Rijn is een fijne kleinschalige club. Een plek om te leren, om te delen maar vooral om wat voor de medemens te doen. Rotary is een wereldwijde organisatie en het is dus enorm knap dat we juist op lokaal niveau het verschil kunnen maken. Ieder vanuit zijn eigen kracht en expertise. Het ene project spreekt meer aan dan het andere en dat kan in deze club. Jarenlang dragen we bij door het ondersteunen van regionale projecten zoals bv. Het Kruispunt (koken voor dak- en thuislozen), de Zilvervloot (in het najaar een rit door de omgeving met ouderen) en Oliebollen bakken in december in een verzorgingshuis.

Spreekt je dit aan, wij zijn op zoek naar nieuwe leden, mensen zoals jij die hun steentje willen bijdragen en het zinvol vinden om lokaal iets te kunnen betekenen door tijd en professionele kennis beschikbaar te stellen.

Ben je geïnteresseerd, meld je aan via arnhemrijn@gmail.com , wij willen graag met je kennismaken.

Bijeenkomst / lokatie

woensdagavond 18:30u-20.30h