RC Arnhem-Rijn nodigt uit - Update ivm.het Corona virus

Update 15 maart 2020: in navolging van de richtlijnen van de overheid zijn wij helaas genoodzaakt de open avond van 1 april (voorlopig) uit te stellen. Zodra er een nieuwe datum bekend is zullen we die hier publiceren.

…voor een boeiende lezing over leiderschap door een van onze leden. De ontdekking van de Zuidpool door Scott en Amundsen, is niet alleen een verhaal van een jongensdroom, een avontuur vol ontberingen, maar geeft ook inzicht in de impact van een groot ego en het juiste leiderschap. Natuurlijk is er ook voldoende gelegenheid om onder het genot van een hapje en een drankje nader kennis te maken met andere bezoekers en clubleden.

Lijkt het je leuk om aan te schuiven? Geef je dan op per email bij angeline.maas@gmail.com

A picture containing text, book

Description automatically generated