Foto-archief 2010

1. Kerstviering in het Brandpunt

2. Sinterklaas 2010

3. 2010 Herfstrally voor Moarana

Rotaryclub Baarn-Soest heeft op zaterdag 30 oktober een herfstrally georganiseerd waarbij de opbrengst bestemd was voor een project in Moaranã, Belém, Brazilië. Veertig enthousiaste equipes deden mee aan de behendigheidsrit die voerde door de Veluwe en Overijssel. Na afloop van de rit maakte voorzitter Boy van Droffelaar niet alleen de dagwinnaars bekend (team Glerum), maar ook de opbrengst van de rally. Er werd – mede door de sponsoren – maar liefst € 15.000,- gescoord. De sponsoren van deze behendigheidsrit waren HLB Schippers Accountants-Fiscalisten-Juristen, Volvo Buitenweg, Stam Renault, ZVS Wegenbouw, Wim Hogeveen Manne, Drukkerij Practicum, DMO en Bouwbedrijf Van den Hengel.

4. Bezoek Bishop-Stordford 8-9 oktober

5. Bestuurswisseling 2010-2011

Traditiegetrouw vond op woensdag 30 juni de bestuurswisseling plaats met een rolling-dinner. Er werd afgetrapt in de tuin van scheidend voorzitter Frans Bloemsma en na twee "tussenstops" kwamen we allemaal weer bij elkaar in de tuin van onze nieuwe voorzitter Boy van Droffelaar.

6. Passionspiele Oberammergau

7. Bezoek Generaal Van Uhm

8. Shantykoor de Eemlandvaarders

9. 2010 Vrijheidsmonument Baarn

Op zaterdag 17 april hebben leden van Rotaryclub Baarn-Soest hun handen uit de mouwen gestoken om het Baarnse Vrijheidsmonument op het Stationsplein schoon te maken. Rotary is een club waar niet alleen met de mond wordt beleden, maar waar de leden ook met acties laten zien dat ze bereid zijn om iets voor een ander te doen. Vele leden hebben met vereende krachten het monument en de directe omgeving een ware opfrisbeurt gegeven.

10. Benefiet Villa Forus