Foto-archief 2014

1. Preparing for life meeting voor Gouverneurs, 13 december 2014

2. Voedselbank actie 13 december 2014

Als een gemiddelde Voedselbank actie 40 kratten met producten oplevert, mogen wij ons verheugen in een resultaat van 68 kratten!
    Met dank aan Community Service voor de organisatie en iedereen die zaterdag 13 december in de C1000 aanwezig was om dit resultaat te bereiken!

3. Sinterklaas op bezoek in de club, 3 december 2014

Sint: Jeroen Ligthart, Pieten: Marieke Reidinga en Frans Davelaar

4. Bezoek Dillenburg (foto's van de zaterdagavond)

op 26, 27 en 28 september 2014 is een delegatie vanuit de Duitse partner-club Dillenburg op bezoek geweest in Baarn.
    Na de officiële opening van het samenzijn op vrijdagavond werd op zaterdag een bezoek gebracht aan Utrecht. Aansluitend was er een feestavond verzorgd in 'het hoge erf'. Na een laat ontbijt werden de Dillenburgers op zondagochtend weer uitgezwaaid.

5. Bestuurswissel 27 juni 2014

Wisseling van de wacht: Klaas de Waard wordt als voorzitter opgevolgd door Menno Robert. (27 juni 2014)

6. Rotaryclub Baarn Soest zorgt dat Baarnse ouderen genieten van de paarden en koetsen op de Brink

Zaterdag hebben leden van Rotaryclub Baarn Soest Baarnse ouderen uit Woon- en Zorgcentrum Santvoorde en Amaris Schoonoord naar de Brink meegenomen om het Nederlands Kampioenschap Traditioneel Gerij van dichtbij mee te kunnen maken. Omdat de route van de koetsen dit jaar niet langs de zorgcentra Santvoorde en Schoonoord voerde, hebben leden van de Baarnse Rotaryclub hun handen uit de mouwen gestoken en bewoners van de Santvoorde en Schoonoord naar de Brink gebracht, waar zij konden genieten van de schitterende rijtuigen en paarden. De enthousiaste Baarnse ouderen vonden het een geweldige belevenis om de paarden en koetsen vanaf de eerste rang te kunnen ervaren, onder het genot van ene hapje en een drankje. Na afloop van de optocht hebben de leden van Rotaryclub Baarn Soest de ouderen weer netjes naar huis gebracht.

7. Wandelen voor Water 2014

RBS heeft de organisatie voor de wandeling in Soest gedaan.