Welkom op de website van Rotaryclub Best-Oirschot

Rotaryclub Best-Oirschot

De Rotaryclub Best-Oirschot, opgericht in 1986 als Rotaryclub Best, is onderdeel van de wereldwijde Rotary organisatie, bestaande uit 33.000 Rotaryclubs, verdeeld over 165 landen met maar liefst 1,2 miljoen leden. Een organisatie waarvan de leden dienstbaar willen zijn aan de samenleving. De lijfspreuk van Rotary is dan ook: Service Above Self. Stichting Gemeenschapsfonds Rotaryclub Best-Oirschot beschikt over een ANBI-status (lees meer).

Rotaryclub Best-Oirschot telt 30 leden, waaronder 12 vrouwen, die in de regio Best/Oirschot/Eindhoven wonen dan wel werken. We proberen van zoveel mogelijk beroepen één of meer vertegenwoordigers in ons midden te hebben. Primair staat het streven om door middel van projecten onze gemeenschap van dienst te zijn. Daarnaast speelt onderlinge vriendschap (Fellowship) eveneens een belangrijke rol.

Tijdens de wekelijkse bijeenkomsten worden de meest uiteenlopende onderwerpen behandeld. Naast interessante bijdragen van onze eigen leden, ontvangen wij ook regelmatig gastsprekers die ons bijpraten over actuele onderwerpen.

Wensboom

Met de wensboom wil Rotary Best | Oirschot “Wensen van mensen” mogelijk maken. Samen kunnen we het leven een beetje mooier maken. Weet je iemand die hulp of een steuntje in de rug nodig heeft, laat het ons weten. Voor het indienen van een wens, het aanbieden van hulp of een donatie klikt u op de onderstaande link. Dank u.

Klik hier voor meer informatie.