Muziekmiddag 2017

Activiteiten van Rotaryclub Bladel, Reusel-De Mierden

We willen een actieve club zijn die zich inzet om de wereld een beetje leuker te maken. We zetten ons in om iedereen die hulp nodig heeft op weg te helpen. Veelal door evenementen te organiseren maar ook door “hands-on” deel te nemen aan activiteiten.

Jaarlijks organiseren we een rally voor all-timers. Onze trots – De Kempen Rally – . Een unieke rit voor door de Kempen. Natuurschoon en vermaak voor een goed doel.

De kennis voor kennis quiz die we ook elk jaar met succes organiseren is bedoeld om kinderen te helpen met onderwijs.

De muziekmiddag organiseren we om ouderen een fantastische dag te organiseren. Gezelligheid en vrolijkheid zijn dan de hoofdrolspelers.

Voor kerst staan we klaar om gezinnen een mooie kerst te verzorgen door hen een attentie te schenken die ze samen met hun gezin kunnen delen en ervan genieten. De kerstman bestaat.

Onvergetelijk zijn ook geweest: - De kerstmarkt -, Het kersthuis- , Bachconcert, en Ongekend talent .

We genieten als we kunnen helpen.